Sprutor...

Idag var det dags att ta sprutor, några utav de som saknas för att få lov att åka till USA. Först åkte vi och tog en spruta hos Dr. Thomasson, där berättade han vad mer för sprutor som saknades för mig, det var ca 5 stycken. Även fast jag i stort sett är vaccinerad mot allt så saknades det ändå 5 stycken. Innan vi åkte så bestämde vi även nya tider för sprutor och andra hälsokontroller som behövdes göras, då USA är väldigt noga med allt.
Efter det åkte jag och mamma vidare till sjukhuset, där vi egentligen bara skulle boka lungröntgen och blodprov, men istället så tog de blodprovet med en gång. Just nu har jag oerhört ont i armen.. Men tröstar mig med att det kommer vara värt allt, när jag väl är i USA....
Nästa vecka ska jag tillbaka för ännu mer koller och sprutor!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0