SLEP-test

Varit i Göteborg och gjort det så kallade SLEP-testet! Åkte ner ganska tidigt med både mamma och pappa, käkade lite på Jensens böfhouse och shoppade lite, sen bar det av till Hvidfeltiska gymnasiet! Tog ett tag innan vi hitta dit, men när jag väl slått mig ner i klassrummet kunde nervositeten börja sätta fart! Vi skulle vara ca 14 st som skulle göra provet, och tidig som jag var, var det endast två persorner i klassrummet när jag kom in! Hann prata en liten stund med en tjej som var ett år äldre än mig, hon var väldigt trevlig.
Provet började med hörförståelse, vilket var ruskigt enkelt i början, kändes ungefär som de fem första sidorna var för 11 åringar. Efter hörförståelsen var det dags för läsförståelse, likaså den började lätt, men de sista sidorna var faktiskt lite kluriga tycker jag.
På det stora hela tror jag provet gick ganska bra, jag är nöjd!
Ha de gött Emma


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0