Väntar...

Detta inlägget är speciellt riktad till en utav mina läsare ( har nog bara en faktiskt) Julia, en klasskompis, som tyckte att jag borde skriva något!

I nuläget är allt ganska lugnt, papperna är inskickade och varje dag är jag inne och tittar om just en familj valt mig! Idag står det 28 days unplaced och alltid lika tråkigt att läsa det!

Fick mejl från Explorius häromdagen! Det var dags att meddela vilken utav de fyra "informationsdagarna" man kunde komma på! På informationsdagen, ska jag bland annat träffa andra som ska åka, folk som har varit utbytesstudenter, göra engelskaprov med mera! Min informationsdag blir i Göteborg! Det ska bli spännande. Så nu är det bara familj som saknas! Hoppas på mycket golf därborta, men nu kan man i alla fall börja spela hemma, och Hoppas Julia blir glad för mitt inlägg, då ja tänkte på henne under hela tiden jag skrev!
Ha d gött, Emma



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0