Sleepover, baseball och fotboll

Det har hänt mycket här, så jag har inte hunnit skriva! Vi har vart på baseball i Jackson med min familj och en vän vid namn Sara! Jag fångade min första boll, tittade på fyrverkerier åt nachos och fick chans att run the bases! Det va så coolt! Vi har säsongsbiljetter där så det blir fler matcher! Sen vare det min lillebrors födelsedags party! Vi var i Jackson och shoppa och fixa hans tårta sen hade vi en underbar eftermiddag med firande! Sen blev det tisdag och det blev dags för min första fotbollsträning, coach nichols är grym men vi har hårda träningar i 40 graders värme! Efter träning följde jag med Katie i fotbollslaget och hennes bästa än till McDonalds efter det drog vi hem till Katie och bada, och satt i jacuzzien! Sen blev det kväll och vi spela glowstick baseball med hennes kusiner, grannar och andra vänner, det första jag gjorde var en homerun! De va awesome!!!! Vi var ca 15 personer i hennes hus som åt tillsammans, pratade och hade det riktigt kul! Sen sov jag över där med Katie och hennes bästavän för att sedan kunna dra vidare till skolan nästa morgon! I skolan är det precis som på de amerikanska filmerna, klockan ringer, hamburgare och pizza varje dag! Jag är med i newsteamet så vi gör skoltv nyheter! Det är awesome! Efter skolan var det fotboll i 40 graders värme igen som det är varje dag efter skolan! Jag blev utvald till att va målvakt i helgens jamboree! Så nu måste jag kila för nu ska jag till farmor och farfar och bada jacuzzi och sova där för imorgon ska vi kicka lite ass på jamboreenen!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0